FAQ2019-05-20T12:56:13+01:00

Frequently Asked Questions

Klantenservice2019-07-03T13:55:24+01:00

Onze klantenservice is bereikbaar via mail klantenservice@dekkervdvegtstudieboeken.nl, en tijdens openingstijden van onze winkel. We streven ernaar je vragen binnen twee werkdagen af te handelen.

Maandag:  11.00 - 18.00 uur
Dinsdag:   9.30 - 18.00 uur
Woensdag:  9.30 - 18.00 uur
Donderdag: 9.30 - 21.00 uur
Vrijdag:   9.30 - 18.00 uur
Zaterdag   9.30 - 18.00 uur
Zondag:   12.00 - 17.00 uur
Hoe kan ik bestellen?2019-07-20T14:41:04+01:00

Je kunt een bestelling plaatsen door artikelen van een boekenlijst in je winkelmand te doen. Door op de knop “Bestellen” te klikken plaats je de artikelen in je winkelmand. Log in of maak een account aan en handel de bestelling verder af door je gegevens in te voeren en te betalen.

Ik heb een verkeerd boek besteld2019-07-20T14:41:53+01:00

Dat kan gebeuren, geen probleem. In je account kun je bij “Mijn bestellingen” één of meer boeken van je bestelling annuleren. Het geld dat je al betaald hebt storten we binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Heb je het boek al afgehaald? Dan kun je het binnen twee weken terugbrengen in onze winkel. Je krijgt het geld dan retour. Dit geldt overigens niet voor boeken met een activeringscode. Deze kunnen alleen geretourneerd worden als de code nog niet geactiveerd is. Als de boeken niet meer geseald zijn kunnen ze niet meer worden geretourneerd.

Ik ben een boek vergeten te bestellen2019-07-20T14:43:55+01:00

Als je iets vergeten bent kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Kan ik voor meerdere personen tegelijk boeken bestellen?2019-07-19T16:51:25+01:00

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Hoe kan ik controleren wat ik besteld heb?2019-07-20T14:44:47+01:00

Je krijgt na je bestelling een orderbevestiging van ons in je mail. Op een later moment kun je altijd inloggen om je besteloverzicht op te roepen. Als je geen orderbevestiging krijgt, neem dan contact op met klantenservice@dekkervdvegtstudieboeken.nl, dan kijken wij na wat er aan de hand is.

Kan ik tweedehands boeken bestellen?2019-05-20T12:53:34+01:00

Nee, het is niet mogelijk om tweedehands boeken te bestellen, alle boeken die je bij ons bestelt zijn nieuwe exemplaren.

Kan ik een bestelling annuleren?2019-07-20T14:45:37+01:00

Ja, dat kan. In je account kun je bij “Mijn bestelling” één of meer boeken van je bestelling annuleren. Het geld dat je betaald hebt storten we binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Hoe kan ik betalen?2019-07-19T16:53:06+01:00

Je betaalt met iDEAL als je je bestelling afrondt. Je kunt ook met Visa en Mastercard betalen en Duitse studenten kunnen ook Sofort gebruiken.

Er ging iets mis met iDEAL, is mijn bestelling goed gegaan?2019-07-20T14:46:51+01:00

Als er iets niet goed gaat met iDEAL krijg je daar een melding van en vragen we om het nogmaals te proberen of om een andere betaalmethode te kiezen. Je bestelling is pas definitief na betaling.

Krijg ik ook een factuur?2019-07-19T16:53:47+01:00

Op het moment dat je boeken binnen zijn kun je in je account een factuur terugvinden van de boeken die besteld en geleverd zijn.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?2019-12-02T14:38:54+01:00

We streven ernaar je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Je krijgt een e-mail als de boeken voor je klaarliggen. Bij het afhalen in de winkel vragen we je om je te legitimeren. Als je studievereniging ervoor kiest om de boeken op de kamer van je studievereniging  te laten leveren, spreken we daarvoor een datum af met je vereniging. Je krijgt dan via je vereniging te horen wanneer je je boeken daar kunt afhalen.

Wat als een boek niet leverbaar is?2019-12-02T14:41:11+01:00

Als een boek toch niet leverbaar is of als de levertijd vertraagd is passen we de levertijd aan op de site. Mocht er een langdurig leverprobleem zijn voor een boek dan gaan we in overleg met je studievereniging zodat zij het met de docent kunnen opnemen. In dat geval nemen we ook contact met je op via de mail.

Ik heb nog niet alle boeken uit mijn bestelling ontvangen, hoe kan dat?2019-07-20T14:48:54+01:00

Het kan zijn dat niet alle boeken van dezelfde leverancier komen, of een andere verschijningsdatum hebben. We proberen de informatie op de site zo actueel mogelijk te houden. Voor vragen kun je altijd een mail sturen naar klantenservice@dekkervdvegtstudieboeken.nl

Bezorgen jullie de boeken ook thuis?2019-07-20T14:49:17+01:00

Nee, we bezorgen niet thuis. Je kunt je boeken af halen in onze winkel in het centrum, (Marikenstraat 29 in Nijmegen). Als je studievereniging ervoor kiest om de boeken op de kamer van de studievereniging af te halen, spreken we daarvoor een datum af met je vereniging. Je krijgt dan een mail met de datum wanneer je je boeken daar kunt afhalen.

Kan ik mijn artikelen retourneren?2019-12-02T14:42:33+01:00

Je mag boeken binnen twee weken terugbrengen naar de winkel. Je krijgt je geld terug, op vertoon van je factuur. Je mag boeken nooit retourneren in de laatste week voor het tentamen en als de periode is afgelopen. Boeken voorzien van een code worden alleen retour genomen als het boek nog geseald is en de code niet is geactiveerd.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?2019-05-20T15:18:11+01:00

Ga naar “Mijn Account” pagina en kies daar voor “Wachtwoord vergeten”

Kan ik al mijn boeken voor het hele jaar in één keer bestellen?2019-07-19T16:57:15+01:00

Nee, op de site worden de boeken per semester toegevoegd en kun je dus per semester bestellen.

Hoeveel korting krijg ik?2019-07-20T14:50:31+01:00

Als lid van de studievereniging van jouw studie krijg je op Nederlandstalige boeken gedurende de bestelperiode 10% korting. De bestelperiode begint ongeveer vier weken voor de start van de nieuwe periode.  Buiten de bestelperiode om kun je ook bestellen, je krijgt dan bij het tegelijk aanschaffen van twee Nederlandstalige, voorgeschreven boeken 5% korting. Dit is wettelijk vastgelegd. Op Engelstalige boeken krijg je minimaal 10% korting, we gaan ervan uit dat we een goede lage prijs kunnen aanbieden.

Krijg ik alleen korting als ik lid ben van een studievereniging?2019-07-20T14:50:52+01:00

Ja, de korting geldt alleen voor leden van een studievereniging, dat is wettelijk zo vastgelegd. Je kunt ook boeken bestellen zonder lid te zijn in onze winkel, maar dan betaal je de volledige prijs.

Ga naar de bovenkant